Over Hospitality Makelaar

John Kamphuis (56 Jaar)
Ik heb 15 jaar een Cafetaria Lunchroom gehad, daarmee behoorde ik tot de Top 100 van beste cafetaria’s van Nederland. Daarnaast ben ik een aantal jaren actief geweest in het bestuur van Koninklijke horeca Nederland.
Na mijn succesvol ondernemerschap ben ik gestart bij een Horeca Payroll bedrijf, daar heb ik 8 jaar in de buitendienst gezeten en in die hoedanigheid veel horeca bedrijven van binnen en buiten gezien.
Met de naderende wetsverandering, heb ik een overstap gemaakt naar een HRM dienstverlener. Hier is een nieuwe dienstverlening ontwikkelt, die vergelijkbaar is met payroll. Het grote verschil is, dat medewerkers in dienst blijven bij de ondernemer, maar de ondernemer wordt wel volledig ontzorgd. Van het verstrekken van arbeidscontract tot uitbetaling van loon tot aangifte en betaling van loonbelasting e.d. Door de goede dienstverlening onderhoud ik nog steeds warme banden met dit bedrijf.
Missie
Samen met jou zorg ik dat jouw horecabedrijf zo optimaal mogelijk verkocht of aangekocht wordt. Ik werk resultaatgericht, maar altijd ongedwongen. Ik ben zeer actief in de horeca, door mijn netwerk, weet ik wat er speelt. Hierdoor kan ik jou en potentiële kopers goed informeren en snel schakelen.
Ik vind het belangrijk dat mijn klanten mij ervaren en herkennen in 3 kernwaarden.
– AANDACHT: om wederzijds vertrouwen te wekken, investeren ik veel tijd in de ondernemer en zijn horecabedrijf.
– ONGEDWONGEN: ik werk in een gemoedelijke sfeer en zeker niet geforceerd.
– RESULTAATGERICHT: de aan- of verkoop van jouw horecabedrijf is uiteindelijk leidend in alles wat ik doe.
Visie
Online, virtueel en digitaal zijn er tegenwoordig veel mogelijkheden. Met name in het presenteren van jouw horecabedrijf en gericht zoeken naar kopers zie ik de voordelen en zal ik deze toepassen. Optimaal resultaat staat uiteraard voor u op nummer één, om dit voor u te realiseren is het voor mij een must om naast het bedrijf, ook vooral te weten wie er achter het horecabedrijf schuilgaat. “De mens achter het horecabedrijf”. Persoonlijke aandacht is namelijk één van de pijlers van Hospitality Makelaar.